Shop Mobile More Submit  Join Login
Manely Cotton by Toxic-Mario Manely Cotton by Toxic-Mario
HOOVES DOWN this is the weirdest comic I ever did. I actually don't remember where I hid the muffin in this. :XD:


Ummmmm I really have no clue what to say about this. This is #2 on the string of a new series of comics from me. Hope you got a laugh out of this. ;) It was so much fun.


So yeah enjoy guys! :D Comments always appreciated to improve.


Time spent: 25 hours over 5 days
How I did it: Paper + Photoshop CS5



Twilight, Sweetie Belle, Scootaloo Hasbro
Art Me
Add a Comment:
 
:iconapplegloom1928:
AppleGloom1928 Featured By Owner Jul 19, 2015
me sees muffin!
Reply
:iconaskwasteali:
askwasteali Featured By Owner Jul 12, 2015
Ali: Twilight is eating the purple mane, now, she jump grab Sweetie Bell and start eating her mane. Sweetie Bell start to scream, Apple and Scootaloo gone crazy called for help.
Reply
:iconkirbyl64303:
kirbyl64303 Featured By Owner Jun 27, 2015  Hobbyist Artist
Girl: Do u even want to be with me forever?
Boy: No
Girl: Do u even like me?
Boy: No
Girl: Would u cry if i walked away?
Boy: No
She heard enough and was hurt... She walked away with tears in her eyes
The boy grabbed her arm
Boy: Your not pretty...your beautiful
Boy: I dont want to be with u forever...I need to be with u forever
Boy: I dont like u...I love u
Boy: I wouldn't cry if u walked away......I would die if u walked away.
Boy Whispers: Plz stay with me
Girl: I will...
*Tonight at midnight your true love will realize they loves u
*Something good will happen to u at 1-4pm
*Tomorrow it could be anywhere!!!
*Get ready for the shock of your life!
*If u dont post this to 5 other comments... You will have baD luck in relationships for the next 10 y
Reply
:iconiridescence99:
Iridescence99 Featured By Owner Edited Jul 29, 2015  Hobbyist General Artist
I've seen this so many times...
Sooo what I'm gonna get 60 years of solitude?

Wow
Reply
:iconfus-ro-yay1:
Fus-ro-Yay1 Featured By Owner Jul 7, 2015
Facepalm2 Facepalm4 Rainbow Dash (facepalm) #2 plz 
Reply
:iconleartiste101:
Leartiste101 Featured By Owner Jun 8, 2015  Professional Photographer
How did scootaloo manage to get sweetie belle to agree to this?? XD
Reply
:iconiiibudder:
iiiBudder Featured By Owner Jun 30, 2015  Student Artist
idk. maybe its because Sweetie wanted a cutiemark? XD
Reply
:iconcheesycheeseocheese:
CheesycheeseoCheese Featured By Owner May 2, 2015  Student
Cannibalism!!!
Reply
:iconfus-ro-yay1:
Fus-ro-Yay1 Featured By Owner Jun 25, 2015
how is that cannibalism? She just ate hair ._.
Reply
:iconcheesycheeseocheese:
CheesycheeseoCheese Featured By Owner Jul 2, 2015  Student
Cannibalism is dead cells so technically it is
Reply
:iconzane4321:
zane4321 Featured By Owner Apr 9, 2015  Hobbyist Artist
WHERE IS THE MUFFIN
Reply
:iconapplegloom1928:
AppleGloom1928 Featured By Owner Jul 19, 2015
look at last panel
Reply
:iconcorperalking:
corperalking Featured By Owner Feb 24, 2015
I found the muffin. Here's a hint: Canterlot.
Reply
:iconcrystella1368:
Crystella1368 Featured By Owner Feb 18, 2015
They use Sweetie Belle's hair?!?!?!
Reply
:iconjedipat:
jedipat Featured By Owner Jan 2, 2015
First Cupcakes, now Cotton Candy?
Reply
:iconzticks:
Zticks Featured By Owner Dec 18, 2014
Is it cannibalisn to eat someones hair
Reply
:iconfnaf-and-tf-collin:
Fnaf-and-tf-collin Featured By Owner Jan 1, 2015  Student Digital Artist
wat
Reply
:iconzticks:
Zticks Featured By Owner Jan 2, 2015
LOL
Reply
:iconwereepiclikethat:
WereEpicLikeThat Featured By Owner Dec 26, 2014  Student Artist
uhhh (warning! fact upcoming!) hair is actually dead skin cells so in a way it is cannibalism! *squee*
Reply
:iconzticks:
Zticks Featured By Owner Dec 29, 2014
Hahah
Reply
:iconkraangtheconqueror:
KraangTheConqueror Featured By Owner Oct 19, 2014
Who's Rarity will be mad more? Twilight, Scootaloo or Sweetie Belle?
Reply
:iconblizzardswirl-mlp:
BlizzardSwirl-MLP Featured By Owner Oct 14, 2014
wait is twilight gonna eat SWEETIE BELLE NOW!? O.O
Reply
:iconapplejackisbestpwny:
APPLEJACKISBESTPWNY Featured By Owner Mar 5, 2015  Student Digital Artist
Twilight Sparkle HI, GIRLS. animated icon : Not a bad idea C:
Reply
:iconblizzardswirl-mlp:
BlizzardSwirl-MLP Featured By Owner May 9, 2015
oh god please no...
Reply
:iconapplejackisbestpwny:
APPLEJACKISBESTPWNY Featured By Owner May 9, 2015  Student Digital Artist
xD
Reply
:iconfoxfannumber1:
foxfannumber1 Featured By Owner Jun 21, 2014
So that's why they call her sweetie belle
Reply
:iconlionkingp:
lionkingP Featured By Owner Mar 31, 2014
lol
Reply
:iconwisheswinter:
wisheswinter Featured By Owner Mar 29, 2014  Hobbyist Digital Artist
Me :iconsaysplz: TWILIGHT SPIT DAT OUT NOW!!!
:icontwilightsparkleplz: :iconsaysplz: Bu-but its so yummy..
Reply
:iconebony1234:
Ebony1234 Featured By Owner May 6, 2014  Student Artist
lol
Reply
:iconwisheswinter:
wisheswinter Featured By Owner May 6, 2014  Hobbyist Digital Artist
XD she doesn't know the secret recipe 
Reply
:iconebony1234:
Ebony1234 Featured By Owner May 6, 2014  Student Artist
lol
Reply
:iconpokemonlegend999:
pokemonlegend999 Featured By Owner Mar 28, 2014  Hobbyist Artist
poor sweetie
Reply
:icontapionvirgo:
TapionVirgo Featured By Owner Mar 12, 2014
I... I can't even... :iconfacehoofplz:
Reply
:iconheart-the-legend:
Heart-The-Legend Featured By Owner Feb 18, 2014  Hobbyist Writer
Lol I found it I wonder what Rarity react to Sweetiebelle's mane XD
Reply
:iconmarlieset:
Marlieset Featured By Owner Jan 28, 2014
TWILIGHTT!! SPIT IT OUT!
Reply
:iconmarlieset:
Marlieset Featured By Owner Jan 28, 2014
oh god
Reply
:icondanielthestudent:
DanielTheStudent Featured By Owner Jan 20, 2014  Student
I: You're eating hair!!!
Twilight: (spits out)
Reply
:iconfaithrandomart:
Faithrandomart Featured By Owner Jun 1, 2014  Student Artist
kooquip..... XD
Reply
:iconruggito:
Ruggito Featured By Owner Jan 16, 2014
May I translate this? I will leave the link
Reply
:icontoxic-mario:
Toxic-Mario Featured By Owner Jan 16, 2014  Hobbyist Digital Artist
ok
Reply
:icond3afsekuil33:
d3afsekuil33 Featured By Owner Dec 16, 2013  Student Digital Artist
Haha
Reply
:iconluchiax:
Luchiax Featured By Owner Dec 15, 2013
omg lol!
Reply
:iconcaptainsnarkyninja:
Captainsnarkyninja Featured By Owner Dec 2, 2013  Hobbyist Artist
..........................
Reply
:iconmickeyelric11:
mickeyelric11 Featured By Owner Nov 29, 2013  Student Digital Artist
This rare moments when oneself is grossed out and luaghing to death at the same time XD XD XD
Reply
:iconnikingaming:
NikinGaming Featured By Owner Oct 17, 2013  Hobbyist General Artist
I've browsed 3 comics and cant find muffins in any of them, not even with everyone else's instructions ;-;
Reply
:iconstormcutie:
StormCutie Featured By Owner Feb 15, 2014  Student Writer
Ever hear the phrase: "Cutting Corners," ?
Reply
:icongargomon251:
Gargomon251 Featured By Owner Sep 8, 2013
yeah the bald spot isnt as noticeable as it should be
Reply
:iconiamtheverybadartist:
IAmTheVeryBadArtist Featured By Owner Sep 4, 2013  Hobbyist General Artist
Behind the tree in panel 3.
Reply
:iconkingpin4682:
Kingpin4682 Featured By Owner Nov 13, 2013
wrong, panel 4
Reply
:iconsachidashie:
SachiDashie Featured By Owner Sep 3, 2013  Hobbyist General Artist
Lol!!  I really like her mane XD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 2, 2012
Image Size
1.6 MB
Resolution
1094×2904
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
82,739 (11 today)
Favourites
1,416 (who?)
Comments
624
Downloads
767
×