Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
May 7, 2013
Image Size
1.7 MB
Resolution
2100×2800
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,817 (1 today)
Favourites
487 (who?)
Comments
163
Downloads
102
×
Just Bring it Out by Toxic-Mario Just Bring it Out by Toxic-Mario
I'm not gonna lie....besides Vegeta's Final Flash and the last Kamehameha battle with Cell and Gohan are my 2 favorite events in the entire DBZ saga. I think this one scene pushed DBZ to a limit it couldn't eclipse! :P I just LOVE this entire scene so damn much.


Why did I do Pinkie? Well very simple....Pinkie is the youngest of the Mane 6 according to Faust a long time ago also I think she fits Gohan's more free spirited nature. I had to give her this scene....I'm soooo happy I redid to original pose for this. ;)


Now this pic wraps up the mane 6 DBZ pic....the FIRST set. Yes...that's right I will do more of the mane 6 mixed with BG ponies now on the next set of these. It's gonna be sooo much fun! :D


Pinkie Pie Hasbro
Art Me
Add a Comment:
 
:iconphenometron:
She ain't goin' down without a fight.
Reply
:iconstupidtai:
the funny thing is I would not at all be surprised if Pinkie actually did this in the show
Reply
:iconpfmiv:
These DBZ Ponies just show that cute little ponies really aren't pushovers
Reply
:icondeoxysenderman:
DeoxysEnderman Nov 20, 2013  Hobbyist Digital Artist
:iconrainbowdashplz::iconsaysplz: What did Celestia say about her power level?
:iconflutterrageplz::iconsaysplz: It's over 9000!!!
:iconrainbowdashplz::iconsaysplz: What, 9000?!?! There's no way that can be right!!!
Reply
:icontoxic-mario:
Toxic-Mario Nov 20, 2013  Hobbyist Digital Artist
lol
Reply
:iconsamantha062104:
Samantha062104 Oct 30, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
<font><font>PINKIE IS GOKU?!?!?!?!?</font></font>
<font><font>
</font></font>
Reply
:iconstupidtai:
actually that is Gohan
Reply
:icondeoxysenderman:
DeoxysEnderman Nov 20, 2013  Hobbyist Digital Artist
:iconpsychoclapplz:
Reply
:iconsrimbalo:
Srimbalo Oct 24, 2013  Student General Artist
Cold blooded pinkie pie! :O
Reply
:iconlinkzilla:
C'mon and SMILE!!!
Reply
Add a Comment: